[WINNT] Win 7 Loader XE

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win 7 Loader XE
From: SuwarKa <suwarka@wp.pl>
Date: Mon, 11 Jul 2016 18:40:51 +0200
Serdecznie witam! Jakiś czas temu, mając Windows 7, zainstalowałem Win 10. Microsoft namieszał mi niestety z hasłem logowania, więc powróciłem do Siódemki. Niestety Microsoft dodał mi informację, że mam nielegalny system. Poczytałem trochę w internecie i wgrałem Win 7 Loader XE. Cały czas nie byłem zadowolony z efektu i gdy pojawiła się kolejna informacja od Microsoftu, że mogę zainstlować na czysto powtórnie 10-kę, skorzystałem z tego. Niestety przy wgrywaniu systemu pojawia mi się zarówno Windows 10, jak i ten Win7 Loader XE, pomimo iż ten program usunąłem. Po prostu dokonał zapisu w boot-sektorze. Czy ktoś ma pomysł, jak się tego pozbyć? Nie chciałbym jednak powtórnie wgrywać tego Loadera.