Re: [WINNT] Update Windows - przegrałem walkę win7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Update Windows - przegrałem walkę win7
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 8 Jul 2016 09:51:13 +0200
Dnia Mon, 27 Jun 2016 18:53:30 +0200, Animka napisał(a):

(ciach…)

> Do Windows7 jest zbiorcza aktualizacja SP1.
> Ściągnij sobie z netu i zainstaluj. Płytka dvd do zapisania też się przyda.
> https://www.google.pl/#q=SP1+do+Windows+7

Niech ktoś tej gwieździe podpowie, że po Service Pack 1 to jeszcze „kilka”
aktualizacji wyszło. I niezależnie od tego, czy są instalowane ze źródłem w
necie, czy lokalnie z dysku po ich ściągnięciu przez np. WSUS Offline
Updater, to sprawdzanie które są do instalacji trwa tak samo długo.

Ot - mam pod ręką laptopa z już położonym SP1, na którym WSUSem instaluję
resztę aktualizacji. Na razie w konsoli ostatnim komunikatem jest:
3:32:13,76 - Listing ids of missing updates (please be patient, this will
take a while)...
svchost.exe oczywiście zeżera jeden rdzeń procesora… A ja ciekaw jestem, czy
zauważę, o której mu się w końcu odetka. :)

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Jeśli chcesz mieć coś zrobione dobrze, zrób to sam.                      ]

  • Re: [WINNT] Update Windows - przegrałem walkę win7, Przemysław Ryk <=