Re: [WINNT] Instalacja W7 na lapku z uszkodzonym CD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalacja W7 na lapku z uszkodzonym CD
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Thu, 30 Jun 2016 10:52:03 +0200
Dnia Wed, 29 Jun 2016 23:13:42 +0200, Adam napisał(a):

> A oprócz tego m.in:
>
> Yumi - http://www.pendrivelinux.com/
>
> Sardu - http://www.sarducd.it/
>
> Win32 Disk Imager - sam poszukaj ;)

Przećwiczyłem wszystko na platformie XP. Zripowałem obraz CDBurnerem i
spróbowałem nagrać na pen tym rekomendowanym Yumi. Niestety, Yumi po
paru sek. zgłasza - ten plik iso jest niewspierany (unsuported). Efekt -
kilka pliczków na penie i kicha ogólna. Czyli tak samo jak na linuksie.
        Płyta DVD jest Samsunga, "For distribution only with a new samsung pc".
Zapewne tu pies pogrzebany. Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły jak zrobić
butowalnego pena z DVD samsunga? :)
--
Jacek
"Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a