Re: [WINNT] Instalacja W7 na lapku z uszkodzonym CD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalacja W7 na lapku z uszkodzonym CD
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 29 Jun 2016 22:30:19 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 29 Jun 2016 22:00:38 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <1refb2hvrwyl2.n9dbj7fo0l52.dlg@40tude.net>
od Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>  :
>Witam
>Próbuję zainstalować W7 na lapku z uszkodzonym CD. W tym celu zripowałem
>obraz ISO płyty instalacyjnej W7 załaczonej do lapka (System Recovery
>media W7 Home Premium SP1). Dalej chciałem ten obraz przenieść na
>butowalny pen. Lecz unetbotin z linuksa wymięka - po uruchomieniu
>procedury w ciągu sekundy ją kończy pozostawiając na penie tylko parę
>plików. Czy to jakaś sztuczka MS żeby nie można wykorzystać pena do
>instalacji czy robię jakiś błąd?
>Unetbotin obrazy innych systemów (linuksowych) nagrywa bez problemu.
> [...]

https://www.microsoft.com/pl-pl/download/windows-usb-dvd-download-tool
Pendrive U3(jeszcze do dostania) plus U3-tool
IODD 2501 czy jego kiepska podróba Zalman ZM-VE300
Ja preferuję to ostatnie.
--
Całujmy wszyscy dupę Henryka.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546