Re: [WINNT] wyjecie najwiekszej wartosci w logu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] wyjecie najwiekszej wartosci w logu
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Fri, 24 Jun 2016 12:26:42 +0200

Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości news:576d035c$1$12551$65785112@news.neostrada.pl...
(skrypt PS)

Grzegorz - bardzo dzieki, to cenne,ale nagle nie stane sie programujacym,
dla zadania powyzszego przeciez nie wejde w PowerShell... :)  :)  jezyk
skryptowy - jest jezyk skryptowy, podstawy opanowania = 2,3 dni, wiem cos o
tym, bo cos tam kiedys z sensem musialem opanowac, ale dla mnie to JUŻ
nie ta branża... Chociaz - w powodu windows w ktorym sie tkwi - pewnie warto
by to znac,nawet jesli zawodowo tapla sie w innym oceanie.
jak dla mnie i tej malej muchy - zwykly SORT w cmd zalatwia sprawe perfect.

To po prostu zależy, jak często potrzeba wyciągać taki wynik, jak dokładne musi być to wyciągnięcie. Napisać program do tego w BASICu to dla mnie też niewielki problem, "gorsze" rzeczy pisalem. Ale czasem szybciej jest po prostu pierwsze posortować, zaznaczyć linijkę z największą wartością i drugie - z oryginału wyłuskać tę linijkę i będzie wiadomo, kiedy to było. Ja sobie posta Grzegorza wrzucam do archiwum, bo może mi się kiedyś przyda, a szybciej będzie skorzystać z tego, co ma się pod ręką. Co do CMD/BAT - komenda jest taka prosta, że szybciej mi się napisze ręcznie, niż zrobi BATa... Jedynie może ku wsadowi to, żeby sprawdzał istnienie pliku, aby przypadkowo go nie nadpisać, bo skierowanie > plik.xxx nadpisuje bez pytania i można się ześmiać, jesli tak zniknie coś ważnego.

--
Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
(C) Stephen Hawking