Re: [WINNT] wyjecie najwiekszej wartosci w logu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] wyjecie najwiekszej wartosci w logu
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Thu, 23 Jun 2016 19:38:51 +0200

Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości news:576be590$0$15201$65785112@news.neostrada.pl...
Po paru dniach dzialania programu w tle - interesuje mnie jedno: jaka byla
najwieksza zolta wartosc -  SESSION  PEAK  USAGE.
Scrollowanie w notatniku i podglad "naoczny" - lekko absurdalne i moze byc
zawodne.

Jest moze jakis sposob na szybkie wydobycie tej jednej jedynej wartosci?

Jeśli potrzebujesz wiedzieć poprostu ile, bez rozeznania kiedy, to sposób jest arcybanalny:
Załóżmy, że nasz plik ma nazwę pam.txt
Robimy:
SORT pam.txt > pams.txt

Nadal cię czeka rolowanie ekranu, ale za to robisz to raz-dwa, błyskawicznie, mógłbym napisać programik, bo na takie okoliczności często sobie piszę programik w BASICu (do moich potrzeb sprawdza się, zresztą best bardzo szybki kompilator QB64, wbrew pozorom 32-bitowy), który by mi znajdował tę wartość, ale doraźnie wystarczy posortować i dasz już radę wzrokiem przejechać, nazwy widzę, że się nie powtarzają, to i znaleźć trudno nie będzie, bo po posortowaniu będą ułożone alfabetycznie. A jak zechcesz wiedzieć kiedy to nastąpiło - linijkę z wystąpieniem naszej wartości podajemy jako argument do wyszukania (np. lister, Total Commander) i już.

--
Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
(C) Stephen Hawking