Re: [WINNT] wyjecie najwiekszej wartosci w logu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] wyjecie najwiekszej wartosci w logu
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Thu, 23 Jun 2016 19:41:17 +0200

Użytkownik "Jawi" <galaxband@poczta.fm> napisał w wiadomości news:576c0832$0$12544$65785112@news.neostrada.pl...
(znaleźć największą wartość)
zaimportować do excela i można już wszystko. Sortować, filtrować etc.

Bardzo fajne, ale w tym przypadku wydaje mi się armatą na muchy.
Para SORT systemowy i lister Total Commander powinna dać radę. No, po prostu to mi się wydaje najłatwiejsze.

--
Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
(C) Stephen Hawking