Re: [WINNT] Update Windows - przegrałem walkę win7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Update Windows - przegrałem walkę win7
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sun, 19 Jun 2016 21:18:23 +0200
W dniu 2016-06-12 o 14:58, Olek pisze:
W dniu 12.06.2016 o 12:13, Robert Wańkowski pisze:
W dniu 2016-06-12 o 11:16, Olek pisze:
Jestem pewny, że można też na czysto zainstalować polską wersję z płyty
czy usb.
Nasz na myśli mój win7? Czy ten upgrde do win10?
Bo ten mój podczas startu instalacji miał do wyboru roletę z językami,
ale był tylko tam en. :-)

Niestety, language pack można doinstalować oficjalnie dopiero do W10.
Mylisz się. Ja mam w 8.1 Pro wszystkie języki i nawet bardzo mnie to denerwuje, bo po co mi szczególnie ruski i japoński.

--
animka