[WINNT] Update Windows - przegrałem walkę win7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Update Windows - przegrałem walkę win7
From: Robert Wańkowski <robwan@wp.pl>
Date: Sun, 12 Jun 2016 11:02:54 +0200
Chyba się pogodziłem, że nie dam rady tego naprawić. :-)
Update Windows po instalacji Win7 pobiera aktualizację, resetuje się itd. Normalnie. Do czasu jak stanęło na wyszukiwaniu aktualizacji i zajęciem jednego z dwóch rdzeni procesora. Nie jestem w stanie przytoczyć czego to nie próbowałem efekty są chwilowe, Do wyłączenia komp. lub nawet nie.
Różne aktualizacje, programy naprawcze nie pomogły.

Jedynie ten programik daje efekt.
http://www.thewindowsclub.com/repair-fix-windows-updates-with-fix-wu-utility
Można pracować na komp. do jego wyłączenia. Z tego co widzę to znika usługa Windows Update z procesu svhost. Ale nawet to zawodzi. Dziś rano (nie wyłączałem komp.) Jak widać na zrzucie WU wyłączone, a proces się pojawił i jeden rdzeń zajęty.
https://dl.dropboxusercontent.com/s/yrrkwzi35ron4j1/WU.jpg?dl=0

Gdzieś doczytałem, że może być problem wersja językowa.
Ja mam en, zrobiłem spolszczenie Vistalizatorem, bo mój win7 to Profesjonal i tu nie ma możliwości bezproblemowej zmiany języka.

Może czyta to ktoś co miał taki przypadek i znalazł receptę?

Robert