Re: [WINNT] [8.1] Wysuwanie CAŁEGO urządzenia

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [8.1] Wysuwanie CAŁEGO urządzenia
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Thu, 2 Jun 2016 22:14:36 +0200

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości b7v0lbh0jfovg9chk98i9d15uv3s0lddp7@4ax.com">news:b7v0lbh0jfovg9chk98i9d15uv3s0lddp7@4ax.com...
Coś podobnego:
http://g1.pcworld.pl/news/thumb/2/1/216711
(tylko u mnie nazwa urządzenia jest wyszarzona, a dysku nie -- a tutaj
odwrotnie)

To może po prostu - zoptymalizuj urządzenie do szybkiego usuwania, potem, po zakończeniu transferu odczekaj do 5 sekund (tak na wszelki wypoadek), po chamsku je wyjmij, jak to z pendrakami robię. Różnica w szybkości pomijalna, a o wiele bezpieczniej. Oczywiście, bądź pewnym, że w chwili wyjmowania nie ma aktywnych połączeń. Jeszcze mi nie nawaliło w ten sposób.

--
Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
(C) Stephen Hawking