Re: [WINNT] [8.1] Wysuwanie CAŁEGO urządzenia

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [8.1] Wysuwanie CAŁEGO urządzenia
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Thu, 02 Jun 2016 20:40:47 +0200
Wed, 1 Jun 2016 16:44:16 +0200, w <574ef4c1$0$663$65785112@news.neostrada.pl>,
SuwarKa <suwarka@wp.pl> napisał(-a):

> Przykro mi, ale ja także Ciebie nie rozumiem. Napisz może po polsku, o
> co Ci chodzi.

W trayu jest ikona, za pomocą której "wysuwa się" dyski USB (itp. urządzenia).
W XP i 7 można było wysunąć całe urządzenie fizyczne (które np. mogło mieć 3
partycje). W 8.1 nazwa urządzenia jest wyszarzona -- można tylko wysuwać
kolejne dyski.

Coś podobnego:
http://g1.pcworld.pl/news/thumb/2/1/216711
(tylko u mnie nazwa urządzenia jest wyszarzona, a dysku nie -- a tutaj
odwrotnie)

---
antywirusowe Avast.