[WINNT] kontroler domeny - szablony dla stacji roboczych

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] kontroler domeny - szablony dla stacji roboczych
From: tomek.klik1@gmail.com
Date: Wed, 1 Jun 2016 12:31:20 -0700 (PDT)
Od pewnego czasu uczę się windows 2012 używając wersji testowej systemu.
Postawiłem kontroler domeny, dołączyłem komputery. Chciałbym tak to
skonfigurować, by kontroler domeny narzucił użytkownikowi ograniczenia:

- blokada zmiany ustawień wygaszacza
- blokada trybu DOS
- blokada regedit
- ukrycie /wyłączenie panelu sterowania

i zachował adminowi pełną władzę nad komputerem.

Jak to uzyskać? Byłbym bardzo wdzięczny za kila łopatologicznych wskazówek /os
w wersji anglojęzycznej/..

PS. Jak w zaporze windows 2012 dodać wyjątek na porty używane przez postgreSql
i MSSQL, by baza była dostępna  z zewnątrz i przy okazji nic sobie w zaporze
nie zepsuć ??

Pozdrawiam wszystkich, nowy początkujacy uczestnik grupy, do niedawna czytacz
:)

  • [WINNT] kontroler domeny - szablony dla stacji roboczych, tomek . klik1 <=