Re: [WINNT] un-par, un-rar kombain [cross]

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] un-par, un-rar kombain [cross]
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Thu, 26 May 2016 08:23:30 +0200
Na grupie pl.comp.nowe-programy,pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik
mieniący się nazwą rs naskrobał(a):

> są pliki skompresowane (prawdopodobnie) rarem. do tego pary. poszukuje
> programu-automatu, który by:
>
> sprawdził każde archiwum po kolei,
> w razie potrzeby naprawił.
> skasował pary.
> rozpakował każde archiwum do oddzielnego katalogu
> i skasował archiwum.
>
> myślałem że multirar to załatwia, ale nie.
> czy może ktoś polecić program, który na pewno wykonuje wszystkie
> powyższe czynności pod windows? z góry dzięki. <rs>

Kiedyś, w dobie usenetu i grup zwanych binarkami, używało się programu o
nazwi GrabIt. Kombajn który potrafił pobrac wieloczęściowe archiwum z
grupy, sprawdzić je pod względem integralności, ewentualnie naprawić przy
pomocy plików *.PAR i na koniec rozpakować. Czy potrafiłby zrobić to z
lokalnym archiwum to już trzeba by było sprawdzić.
--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz szedł ulicami Berlina, coś jednak zdradzało w nim szpiega: może