Re: [WINNT] [ot] kto uzywa SlimJet? prosba o sprawdzenie download z YT

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] kto uzywa SlimJet? prosba o sprawdzenie download z YT
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Tue, 24 May 2016 17:03:43 +0200
robot w news:ni16n5$hcc$1@node1.news.atman.pl
[..........]
Download helper dla firefoksa nie daje rady.

wiem, zaden z okolo 20 dodatkow do ff nie daje rady, w sumie - nic dziwnego, "[...] This video is RTMP(E) encrypted. [...]", [...] This video contains protected DRM stream [...], itp itd

Zależy ci na sprawdzeniu możliwości programu czy na ściągnięciu tego
filmu? Jeżeli chodzi o film to https://katstorrent.org/ivan-s-childhood-1962-720p-brrip-700mb-mkvcage-t9972870.html

dzieki za link;
nie zalezalo mi na sprawdzeniu mozliwosci ff,czyli sztuka dla sztuki, ale na tacy sa na yt podane filmy z Киноконцерн "Мосфильм", przeto zamierzalem z marszu korzystac (ale offline), a nie film po filmie z torrentow, gdzie oczywiscie sa.