Re: [WINNT] Dodanie dysku bez reinstalacji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dodanie dysku bez reinstalacji
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 17 May 2016 11:57:40 +0200
Dnia Thu, 12 May 2016 14:33:03 +0200, z napisał(a):

> Podpowiedz gdzie to sprawdzić.

Najprędzej to w specyfikacji chipsetu, ale z podawaniem owej tej informacji
też różnie bywa. Choć wydaje mi się, że jak coś już jest postawione na
dyskach SATA w trybie AHCI, to takowa możliwość powinna być dostępna.
Pierwszy raz się z tym spotkałem jeszcze na nForce 4, więc…

[ Pececiarze to beztalenciarze i przenigdy nie odczuwają w sobie potrzeby  ]
[ twórczego spędzenia wolnego czasu. Za to będą podniecać się najnowszymi  ]
[ pastami termoprzewodzącymi.           (Alvy Singer, pl.comp.os.advocacy) ]