Re: [WINNT] Dodanie dysku bez reinstalacji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dodanie dysku bez reinstalacji
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 12 May 2016 13:58:33 +0200
Dnia Thu, 12 May 2016 08:01:52 +0200, Robert Winkler napisał(a):

> Nie mogę odpowiedzieć, bo nigdy nie miałem 7-ki.
> Może ktoś inny odpowie na to pytanie

Bez problemu korzystałem z host-swap czy to w Viście, czy 7-mce i wyższych.
Przydatny jest programik o nazwie HotSwap!. Oczywiście chipset obsługujący
dyski musi obsługiwać takową funkcjonalność.

[ Kobiety robią dla swojego wyglądu zewnętrznego to, za co handlarz        ]
[ używanymi autami poszedłby do więzienia.                    (Nick Nolte) ]