Re: [WINNT] [ot] jesli nie opera, to co?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] jesli nie opera, to co?
From: robot <robot@o2.pl>
Date: Tue, 10 May 2016 11:06:31 +0200
W dniu 2016-05-10 o 03:06, 1634Racine pisze:
ACMM-033 w news:ngocek$nei$1@node2.news.atman.pl [.........]
A z tą siecią, to co się zadziało, tak z ciekawości pytam?

coraz wiecej www nie dzialalo prawidlowo, albo w ogole. Sieganie po
pomoc do ff:  troche meczaco-irytujace. Fianal jest taki, ze jeszcze
na operze 12.18 jestem,ale juz "jakby" nie, bo coraz czesciej na ff.
Ale czy ff to jest TO? nie sadze, stad moje pytanie, temat jak widac
malo atrakcyjny.

Większość ludzi nawet nie wie jakiej przeglądarki używa.
A nawet nie wie, że w ogóle używa przeglądarki.
Klikają w "ikonę do internetu" i już są na internetach. :)