Re: [WINNT] [ot] jesli nie opera, to co?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] jesli nie opera, to co?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 10 May 2016 06:58:21 +0200
Dnia Tue, 10 May 2016 04:11:23 +0200, ACMM-033 napisał(a):

> Bo tam, na ten przykład, nie ma opcji, gdy ci jakiś syf zasłania pół strony,
> PPM i Blokowanie Treści. Coraz częściej niektórzy twórcy WWW cwanią się i
> preparują strony tak, że to blokowanie nie działa. Ale w sporej części
> przypadków takie blokowanie można zrobić, po ręcznym dopisaniu syfa do listy
> blokowanych. Trochę upierdliwe jest stosowanie wildcards (mam na myśli
> znaczki, w epoce Commodore nazywane pattern matching), bo jest niezbyt
> intuicyjne, ale działa.
> Dopiero ponoć w najnowszej Operze, ale już z nowej wersji która dla mnie
> [...]

Co jak co, ale jeżeli chodzi o mechanizm blokowania reklam dla kogoś, kto
nie korzysta wyłącznie z gotowych filtrów, ale szykuje je sobie
własnoręcznie - tutaj Adblock dla przeglądarek opartych na Firefoksie jest
moim skromnym zdaniem najwygodniejszy. Jeszcze bardziej cieszy fakt, że
uBlock Origin potrafi z filtrów z Adblocka korzystać - dzięki czemu moi
znajomi mają subskrypcję kilku list filtrowania reklamowego syfu.

[ Optymista nigdy nie będzie przyjemnie zaskoczony.       (JoeMonster.org) ]