Re: [WINNT] yahoososo

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] yahoososo
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 28 Apr 2016 12:20:01 GMT
maciejkomider@gmail.com wrote:
> Witam. W ustawieniach wyszukiwarki mam domyślną wyszukiwarkę
> search.yahoososo.com Nie mogę jej zmienić ani usunąć. Jest tylko
> komunikat, "o tym ustawieniu decyduje administrator" jak mogę się tego
> pozbyć? reset ustawień ani odinstalowanie i zainstalowanie Chrome nie
> pomaga?

Zainstalowałeś sobie malware, które ustawiło szablony administracyjne
zasad grup dla Chrome. Jeśli AdwCleaner[1] nie pomoże lub nie wiesz co w
nim wybrać do usuwania zgłoś się na forum poświęcone usuwaniu malware
(np. fixitpc.pl).

1.
http://www.fixitpc.pl/topic/8-dezynfekcja-zbi%C3%B3r-narz%C4%99dzi-usuwaj%C4%85cych/#entry172741
--