Re: [WINNT] To potrwa ledwie momencik :))

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] To potrwa ledwie momencik :))
From: Olek <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 27 Apr 2016 23:30:01 +0200
W dniu 27.04.2016 o 21:49, ACMM-033 pisze:
Windzia śmiesznie oblicza czas...

http://images75.fotosik.pl/548/48c28cb9f692f302med.jpg

Nawet nie zdążysz się po głowie podrapać... :))

Podobnie jak mi, gdy robiłem zrzut zepsutego dysku 500GB, z którego kapało 4 kb/s.
Postanowiłem, że jednak nie będę czekać...
... później zaskoczył na znacznie lepszej prędkości.

Trochę podobna sytuacja - znajomy mi opowiadał, że w latach dziewięćdziesiątych z redakcji do drukarni wozili materiał na nośnikach w kieszeni, bo przesyłając po kablu nie zdążyliby :)
--
Olek