Re: [WINNT] Windows 10 Technical preview

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 Technical preview
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Tue, 12 Apr 2016 08:54:17 +0100
On 12/04/2016 08:35, Czarek wrote:
> To jest w 100% przyczyną braku aktualizacji, też tak miałem.
> Aby zobaczyć co masz zmienione w porównaniu do domyślnych ustawień systemu,

Wiele razy slyszalem (czytalem) ze kazda aktualizacja przywraca ustawienia
prawatnosci do domyslnych. Zobaczymy jak bedzie w moim przypadku.
ISO juz sciagniete ale zaraz brykam do pracy, tak ze, instalacja poleci w nocy.

> [...]
> sprawdzać za każdym razem czy wyszukuje nową kompilację.
> Wiem, trochę czasu może to zająć zanim trafisz na odpowiednią (nie
> koniecznie opcja związana z WU może być przyczyną), ale masz w tym
> programie całkowitą kontrolę nad tym co robisz w porównaniu do innych
> "automatów" wyłączających telemetrię, szpiegowanie WU itp.
> No i jeśli WU zacznie ściągać, to już wersję najnowszą a nie 14295, która i
> tak za chwilę się zaktualizuje (a wiesz że to trochę czasu zajmuje)
> Zapoznaj się w tym programie też z opcjami pod przyciskami File i Actions.

Tu mi sie akurat nie spieszy. Mam Windows 10 tylko do testow na wirtualnej
maszynie.
Dzieki.

Pozdrawiam