Re: [WINNT] Windows 10 Technical preview

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 Technical preview
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Tue, 12 Apr 2016 07:59:44 +0100
On 12/04/2016 12:12, Czarek wrote:

> Technical?

Tak mi utkwilo w pamieci kiedy pierwszy raz instalowalem Insider preview. ;)

> U mnie jest Insider Preview 14316.rs1_relase.160402-2217

A ja dokladnie mam 11102.rs1_release.160113-1800

> Skoro nie masz nowego, to ściągnij sobie stąd:
> https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windowsinsiderpreviewadvanced
> i zainstaluj jako uaktualnienie obecnego - pod tym linkiem i tak nie ma
> najnowszego, po uaktualnieniu na WU pojawi się najnowsze uaktualnienie do
> 14316 (ponad 3 GB)

Dzieki. Zainstaluje po pracy. Tymczasem wybralem z listy Windows 10 Insider
preview - build 14295 (bez etykiety enterprise, education, etc...)

Zastanawiam sie co moze byc przyczyna ze przestalo mi aktualizowac.
Troche grzebalem z jednym z tych antyszpiegujacych programow i powylaczalem
co nieco a moze to, ze na podstawowym Windowsie 8.1 zrobilem upgrade do 10
(tylko ze potem przywrocilem z backupu, z powrotem Windows 8.1.

Pozdrawiam