Re: [WINNT] Poczta gmail i odbiór na dwóch urządzeniach

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Poczta gmail i odbiór na dwóch urządzeniach
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Sun, 10 Apr 2016 08:25:35 +0200
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą BaSk
naskrobał(a):

> A co do odniesienia do opisanego problemu z czytaniem poczty:
>               To kiedy w końcu ona ma być z serwera usuwana?

Użyszkodniczka została pisemnie poinformowana iż na serwerze dla poczty
utworzono miejsce w wielkości 50 MB i raz na miesiąc należy tam zajrzeć
przez www i wywalić część z nich, bo w przeciwnym razie miejsce się skończy
i bądą problemy.
Ja widzę jeszcze inne rozwiązanie by zwiększyć quota dla maili, ale jej o
tym nie powiem. Skoro potrafi przetrzymać ponad 1,5k maili z czego 80% to
reklamy na koncie onetowym to niech sie teraz zacznie martwić czemu dostaje
komunikaty o przepełnieniu skrzynki.
A z mojego doświadczenia, ta akurat firma nie przysyła takich fejkowych
powiadomień o braku miejsca jak potrafi zrobić to home.pl.
--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz szedł ulicą, kiedy z tyłu rozległy się strzały i tupot podkutych