Re: [WINNT] Poczta gmail i odbiór na dwóch urządzeniach

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Poczta gmail i odbiór na dwóch urządzeniach
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Sat, 9 Apr 2016 15:10:09 -0400
On 4/9/2016 2:51 AM, Przemysław Ryk wrote:
Dnia Sat, 9 Apr 2016 02:45:08 -0400, rs napisał(a):

(ciach…)
Co robię źle? Gdzie jest błąd? Co i gdzie mogę zmienić żeby odbierać pocztę
na dwóch urządzeniach bez obawy że coś przeoczyłem? Ktoś coś?

moze byc, ze jak jedno urzadzenie odbierze poczte, to drugie widzi dany
email jako przeczytany i juz go nie pobiera z serwera. <rs>

Przy IMAP urządzenie ma pobierać przynajmniej nagłówki maila leżącego w
danym folderze. To, że będzie on oznaczony jako przeczytany nie ma tu nic do
rzeczy.

no jakos ma, bo ja mam podobnie co pytek, przy synchronizacji na dwoch PC i telefonie. po odznaczeniu na serwerze googla poczty jaka nieprzeczytana, poczta jest odbierana tam gdzie jej nie bylo. <rs>