Re: [WINNT] Czytnik grup

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik grup
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sat, 26 Mar 2016 09:39:25 +0100
Dnia Sat, 26 Mar 2016 03:03:48 +0100, ACMM-033 napisał(a):

> Powinna też ruszyć stara Opera, mająca czytnik wbudowany (acz wyłączenie QP
> trzeba robić w konfigu recznie), lub, jako dodatek do nowej Opery,
> wyizolowany ze starej, mający jej mentalność, Opera Mail.
Jak wyizolować ten mailer ze starej Opery? Jak rozumieć "dodatek do
nowej Opery"? Można go wkomponować w nową tak jak był w starej czy się
nie da i trzeba go używać niezależnie? Pytam bo uważam ten mailer za
najlepszy i trzymam starą Operę tylko dla niego, a ona już wielu stron
nie trawi i muszę sie wspomagać innymi browserami.

A 40Tude Dialog jest wersją beta i ma niestety swoje kaprysy. Ale i tak
jest nie do zastąpienia. Jak widać, używam go swobodnie pod linuksem
(wine). (Kto dziś się bawi w załączniki wieloczęściowe :), a jeśli się
znajdzie taki zboczeniec to niech użyje Grabita.) Jeśli tylko pójdzie
pod w10 to można sobie darować inne czytniki, już to przerabiałem.

--
Jacek
I hate haters.