Re: [WINNT] Windows 8/8.1/10 na komputerze z 2008 r.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8/8.1/10 na komputerze z 2008 r.
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Wed, 2 Mar 2016 13:48:06 +0100
W dniu 2016-03-02 o 13:30, Marcin G. pisze:
Czy jest sens instalować na leciwym komputerze z 2008 r. jeden z
wymienionych w temacie systemów operacyjnych?

Z tego co widziałem to jedynie do Radka AMD ma jakieś sterowniki do
Windows 8.

Są witryny pasjonatów driverów rozlicznych, mają tam nawet takie wystrugane domowym sposobem, czyli zaadaptowane ze starszych systemów, np. do 7-ki przerobione stery od XP-eka - których nawet producent nie ma! Przykładowa, baaardzo dobra witryna http://www.driverdetective.ca/ - oni mają taką podstawową opcję, że ichni skaner sprawdza Twojego kompa, i podaje Ci że mają do niego nowsze dr-ry, i od razu linki do każdego sprzętowego detalicznie. A najbardziej interesująca Ciebie opcja, to że mogą Ci (jeśli mnie pamięć nie zwodzi) przedstawić też dr-ry do innego, wyższego O-eS-u, abyś się dowiedział, czy warto zrobić przesiadkę. Jedyna wada tego, to fakt, że musisz za to zabulić circa stówkę. Dlatego czasem warto zrobić ściepkę w kilku, co jest oczywiście nieco... nieetyczne. Za tą kwotę masz abonament na korzystanie z ich usług przez roczek cały, co czasem się przydaję, jeśli wciąż rozbudowujesz maszynę.

Dobre rady nic nie kosztują

   i przeważnie warte są
                swojej... ceny!