Re: [WINNT] Backupowanie dysku -> przywracanie na inny dysk

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Backupowanie dysku -> przywracanie na inny dysk
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 17 Mar 2016 04:08:02 +0100

Użytkownik "Luke" <luke@luke.net> napisał w wiadomości news:56e71900$0$22842$65785112@news.neostrada.pl...

Tylko trzeba uwazać, co taka kopia zwraca, spotkałem dwie wersje

Kiedy zrzucałem tę kartę (około roku temu) bad sector był w zrzuconym
obrazie wypełniony zerami. I pewnie cały czas to działa w taki sposób.

W zasadzie tak też powinno być, jednakże, w takim Get Data Back, jest to jako opcja. Także przy tworzeniu obrazu dysku, a nie trudno zgadnąć, jaka jest wartość tak utworzonego obrazu, że zamiast zer na błędnym sektorze, jest on pomijany... No, ale zrobili, więc widać, był powód ku temu.

to ja tego też nie powiem!
(C) Tewje do Pana Boga.