Re: [WINNT] Nero a multimedia

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nero a multimedia
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 28 Feb 2016 10:59:54 +0100
Kamil pisze tak:

> Rozumiem, że powtórne zainstalowanie K-Lite, lub ffdshow wypchnie
> kodeki Nero? Co wtedy z funkcjonalnością Nero?

Już nic nie instaluj ani ffdshow ani K-Lite. ew odinstaluj K-Lite.
Na przyszłość na świeżym systemie nie instaluj żadnych codec packów.

> A przy okazji. Ostatnio coraz mniej stron z których można pobrać
> cokolwiek z pominięciem syfu zwanego downloaderem.

stąd się pobiera Media Player Claasic Home Cinema
https://mpc-hc.org

a jak kto lubi VLC to stąd się pobiera
http://www.videolan.org/vlc/

> Nie mogę ściągnąć programu i np. na pendrive przenieść go do
> iinego komputera i tam uruchomić/zainstalować, ale jestem zmuszany
> do instalacji na sprzęcie, na którym pobieram.

Media Player Claasic Home Cinema - możesz sobie kopiować żywcem jego
folder na komputery, tablety do woli. Nie trzeba go instalować.

--
Piter

Let me see your war face.