Re: [WINNT] Nero a multimedia

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nero a multimedia
From: "Kamil" <nospam@tlen.pl>
Date: Fri, 26 Feb 2016 19:44:52 +0100
Użytkownik "PiteR" napisał:

Dlatego, że Nero instaluje swoje kodeki i wypycha tamte.

Rozumiem, że powtórne zainstalowanie K-Lite, lub ffdshow wypchnie kodeki Nero?
Co wtedy z funkcjonalnością Nero?

bez K-Lite MPC HC lub VLC otwarzają wszystko co się rusza

Media Player Claasic Home Cinema u mnie jest w pakiecie K-Lite. Nie używam go,
bo nie intedruje się z nakładką karty graficznej do regulacji jasności,
kontrastu itd. Używam MPC z Realt. On też nie potrzebuje zewnętrznych kodeków?

A przy okazji. Ostatnio coraz mniej stron z których można pobrać cokolwiek z
pominięciem syfu zwanego downloaderem. O co chodzi? Nie mogę ściągnąć programu i
np. na pendrive przenieść go do iinego komputera i tam uruchomić/zainstalować,
ale jestem zmuszany do instalacji na sprzęcie, na którym pobieram. Można by to
było jakoś ścierpieć, gdyby nie to, że ten syf potrafi zniszczyć profil i cache
przeglądarki i namieszać w systemie. Po co to draństwo stworzono i zastosowano
na stronach?

Pozdrawiam