Re: [WINNT] Trwa łączenie ...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Trwa łączenie ...
From: "J.A." <xyz@xyz.pl>
Date: Mon, 22 Feb 2016 23:01:39 +0100
Użytkownik "ACMM-033" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości
news:nafrcg$3au$1@node1.news.atman.pl...

Chyba się nie dogadamy. Kilka razy napisałem, gdzie się to włącza. Włącz
to, jak Pan Bóg przykazał, bez tego nie ruszymy dalej. Okno pobierania
pojawia się zawsze, tylko czasem chowa się pod spodem.
Popatrz się na zdjęcie. Specjalnie podlinkowałem bezpośrednio do
nieskalowanej fotki, by na pewno się otworzyło. Miejsce do włączenia widać
na zdjęciu - przycisk szczegóły. Resztę napisałem w poprzednich
wiadomościach.
Może jestem ograniczony, ale nadal nie wiem gdzie i co mam
przycisnąć/włączyć,
O ile dobrze pamiętam, pokazywało mi się to okno kiedyś samo,
gdy pojawiał się błąd, który to powodował.
Może powinienem wpierw coś ustawić w opcjach?

Zauważyłem, że czasami na liście aplikacji w Menedżerze zadań
Windows pojawia się aplikacja o nazwie EpmNewsDlg.
Na pewno w taskmanagerze? Czy pasku, który się wyświetla po naciśnięciu
ALT+TAB?
Bo to dwie różne rzeczy.
Na pewno w Menedżerze, po naciśnięciu ALT/CTRL/DEL.

Użytkownik "jg" <fake@fake.pl> napisał w wiadomości
napis Błąd z żółtym wykrzyknikiem.
i jak klikniesz dwa razy w ten napis to jaki jest komunikat bledu?
Żaden. Kompletnie nic się nie dzieje.

Pozdrawiam
J.A.