Re: [WINNT] Trwa łączenie ...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Trwa łączenie ...
From: "J.A." <xyz@xyz.pl>
Date: Mon, 22 Feb 2016 15:40:23 +0100
Użytkownik "ACMM-033" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości news:nadhnf$ota$1@node1.news.atman.pl...

Mam problem z OE6.
Zaraz po uruchomieniu OE6 lub przy próbie
synchronizacji na dolnej belce OE6 pojawia się
napis Trwa łączenie ..., które znika dopiero
po długim czasie. Wtedy w to miejsce pojawia się
napis Błąd z żółtym wykrzyknikiem.
Poczta przychodzi i wychodzi z dużym opóźnieniem.

Co jest w oknie komunikatów OE? To, co od pobierania, zakładka błędy.

Żaden komunikat się nie pokazuje. Nie ma zakładki błędy.

Czyli, że w okienku pobierania nie jest wciśnięty (i jest to ustawieniem domyślnym) przycisk "szczegóły". Po wciśnięciu poikaże się druga część okienka i dwie zakładki - "zadania" i "błędy". Można spokojnie pozostawić wciśnięte "szczegóły".

W menu, w pozycji Widok mogę wybrać jakie kolumny mają być wyszczególnione
w okienku pobierania (jeśli pod pojęciem okienka pobiewrania rozumiemy to samo).
Nie ma wśród nich "szczegółów".
Jedyne miejsce gdzie występują "szczegóły", to zakładka o tej nazwie, która
się pojawia gdy po podświetleniu jakiejś wiadomości wybierze się
Właściwości.

[...]

Tyle na razie ode mnie, z pewnością nie wyczerpuje to możliwości, choć jakbyś te zakładki włączył i zapodał numer błędu, który się pokaże (jeśli w zakładce zadania będą zółte trójkąty, a w "błędach" nie będzie nic, to tez napisz.), to bylibyśmy bliżej diagnozy, taki stan oznacza, ze zerwało w trakcie komunikacji z serwerem.

Gdyby pojawił się gdziekolwiek numer błędu, to bym podał.

Pozdrawiam
J.A.