Re: [WINNT] W Win XP Pro SP3 nie działa Wyszukaj

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W Win XP Pro SP3 nie działa Wyszukaj
From: "J.A." <xyz@xyz.pl>
Date: Sat, 20 Feb 2016 11:27:10 +0100

Użytkownik "Radoslaw Szwed" <radekszwed@pochta.fm> napisał w wiadomości
news:na8vh9$b60$1@gioia.aioe.org...

Użytkownik "J.A." <xyz@xyz.pl> napisał w wiadomości
news:56c5cc72$0$696$65785112@news.neostrada.pl...
W moim Windows XP Pro SP3 nie działa Wyszukaj
ani wybierane ze Startu, ani z menu Explorera Windows.
Odpowiedź jest taka, jakby nie zostało nic znalezione.
Działa natomiast w trybie awaryjnym, ale trudno przy
każdej konieczności szukania przechodzić do trybu
awaryjnego.

W Internecie znalazłem następującą radę:
"Start > polecenie Uruchom > wpisz albo wklej
poniższe komendy (pojedynczo) po każdej enter
regsvr32 /s jscript.dll
regsvr32 /s msxml.dll
regsvr32 /s vbscript.dll
Po rejestracji bibliotek wykonaj restart systemu".

Wpisałem pojedynczo, a potem zrestartowałem system.
Nie pomogło. Nie wiem jednak co to jest "rejestracja
bibliotek". Może dlatego nie pomogło.

Mam prośbę do kogoś, kto miał taki sam problem, żeby
napisał co pomogło.

W katalogu "c:\windows\inf" najeżdżamy myszką na plik "srchasst.inf",
prawy klawisz myszy wybieramy zainstaluj, potem restart.
Powinno pomóc...

Dziękuję.
Zażądało płytki z systemem.
Płytkę z oryginalnym systemem mam, ale muszę poszukać tej zrobionej
przeze mnie z SP3, lub ... zrobić nową. :-(

Pozdrawiam
J.A.