[WINNT] W Win XP Pro SP3 nie działa Wyszukaj

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] W Win XP Pro SP3 nie działa Wyszukaj
From: "J.A." <xyz@xyz.pl>
Date: Thu, 18 Feb 2016 14:50:56 +0100
W moim Windows XP Pro SP3 nie działa Wyszukaj
ani wybierane ze Startu, ani z menu Explorera Windows.
Odpowiedź jest taka, jakby nie zostało nic znalezione.
Działa natomiast w trybie awaryjnym, ale trudno przy
każdej konieczności szukania przechodzić do trybu
awaryjnego.

W Internecie znalazłem następującą radę:
"Start > polecenie Uruchom > wpisz albo wklej
poniższe komendy (pojedynczo) po każdej enter
regsvr32 /s jscript.dll
regsvr32 /s msxml.dll
regsvr32 /s vbscript.dll
Po rejestracji bibliotek wykonaj restart systemu".

Wpisałem pojedynczo, a potem zrestartowałem system.
Nie pomogło. Nie wiem jednak co to jest "rejestracja
bibliotek". Może dlatego nie pomogło.

Mam prośbę do kogoś, kto miał taki sam problem, żeby
napisał co pomogło.

Pozdrawiam
J.A.