Re: [WINNT] Windows.old mi zaginął.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows.old mi zaginął.
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 17 Feb 2016 12:14:27 +0100

Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:na058p$up2$1@usenet.news.interia.pl...
Niektórzy wola używać aplikacji.
Ale jak chcesz używać systemu operacyjnego i się nim delektować to pewnie.

Dobrze napisałeś - aplikacji.
Ale osadzonych w jakimś systemie operacyjnym, a nie w jakimś koślawym spyware nieudolnie próbującym udawać system operacyjny ;)

Spywarem staje się on w momencie instalacji domyślnej. Nie na darmo się mówi, że najlepszym zabezpieczeniem jest, ten tego, własna głowa. Ciekawe, ilu użytkowników regularnie aktualizuje system, zakłada poprawki, likwidując stare dziury (prawda, bywa, że zakładając tak nowe); musiałem kiedyś wystawić się na świat bez żadnych dodatkowych zabezpieczeń, mając jedynie regularne aktualizacje i łatki, od samego M$. Windows NT4 na SDI, ok. 1.5 miesiąca, nie wlazło nic (było regularnie i często kontrolowane). Jak zakładałem W2k, zanim się ściągnęło pierwsze zabezpieczenie, system już był zarażony, wirus Welchia, w niecałe 5 minut.

to ja tego też nie powiem!
(C) Tewje do Pana Boga.