Re: [WINNT] Windows.old mi zaginął.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows.old mi zaginął.
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 16 Feb 2016 22:15:04 +0100

Użytkownik "miab" <miwa14@wp.pl> napisał w wiadomości news:56c367fc$0$641$65785112@news.neostrada.pl...
I nie muszę nikogo pytać, czy się zgadza, bym sobie to, czy tamto
zainstalował. Pobieraczek się mocno na takiej postawie przejechał. (choć
sama firma ZTCW, dalej rzeźbi)

Niektórzy wola używać aplikacji.
Ale jak chcesz używać systemu operacyjnego i się nim delektować to pewnie.

Gdyby nie to, że pewne rzeczy nadal mogę tylko pod Inspektem, to już dawno bym pieścił Pingwina, o tak:
https://www.youtube.com/watch?v=2Fbt1fVfi-g :)
No, może jeszcze surykatkę :)
https://www.youtube.com/watch?v=880RAXPoBQ8

A na poważnie - ja chcę mieć system, program, krasnoludki (też mogą być, jeśli zrobią to, czego oczekuję), cokolwiek, byle działało i nie odpierniczało bobów, bo ktoś sterowniki zeszmacił. Obojętnie, czy to będzie (nazwa) DOS, Menuet, Solaris, Windows, Linux, czy Pierdy Wujka Mietka. Nie chcę, aby co wersja, mój obeznany program zmieniał swoje działanie na tyle, żeby się znów przyzwyczajać. Jak chcesz, to nazywaj to delektowaniem się. Ja chcę mieć system, program, który nie wypierniczy mi się w losowym momencie, bo mu np. sterownik dzielenie przez zero zrobił. (stop 0x7F, 0,0,0,0).
ITD.

to ja tego też nie powiem!
(C) Tewje do Pana Boga.