Re: [WINNT] Skype na lapku z Sempronem Mobile 3500+

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Skype na lapku z Sempronem Mobile 3500+
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 11 Feb 2016 20:33:45 +0100

Użytkownik "mahe" <maheBEZTEGO@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:56bb3913$0$656$65785112@news.neostrada.pl...
Może trochę nie w temacie, ale na XP miałem podobne problemy z aktualizacjami Javy, tzn. niby chciał, pobierał i wyskakiwał błąd o niewspieranym systemie. Czy aby Skype nie przestał wspierać WinXP? Po Microsofcie można się tego spodziewać.

SOA #1... XP SP3 PL. Skype chodzi u mnie bez zarzutu.
A do testowania Javy proponuję ten serwis:
http://websdr.org
Zainstalowałem przed chwilą Javę 1.8.73 i ruszyła mimo pyszczenia, że nie lubi XP, tylko trzeba było wyjątek strony wpisać do regułek, (tu: daną podstronę w sekcji security) inaczej się zapierała, że nie ruszy. Sprawdzałem pod Firefoxem, innych na razie nie ruszałem, bo dopiero teraz założyłem.

to ja tego też nie powiem!
(C) Tewje do Pana Boga.