Re: [WINNT] Windows.old mi zaginął.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows.old mi zaginął.
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 16 Feb 2016 00:40:02 +0100

Użytkownik "Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> napisał w wiadomości news:n9t5m3$jes$1@usenet.news.interia.pl...
I, jak znam życie, system, ani inny program, nawet nie pomyślał spytać
cię o zgodę?

Chyba gdzieś przy aktualizacji jest informacja, że "automatycznie" zostanie skasowany po 30 dniach.

Być może. Mimo wszystko, uważam, że, grzeczniej, kulturalniej i z kindersztubą było by mimo to, zapytać użytkownika jakoś tak: "Minął okres przechowywania starego katalogu Windows, czy chcesz go usunąć? Operacja ta nieodwracalnie usunie stare dane i nie będzie możliwe ich odtworzenie. Czy decydujesz się wykonać tę operację, odsunąć ją w czasie, czy zrezygnować z niej?" I pod spodem 3 opcje: Usuń, zapytaj później, nie usuwaj. Zamknięcie okna kliknięciem na krzyżyk potraktować jako nieudzielenie odpowiedzi. System powinien to potraktować podonbie do "zapytaj później" i nie wykonywać kasowania, dopóki użytkownik jawnie się na to nie zgodzi. Ja w swoim XP mam ustawione czyszczenie pulpitu po 60 dniach. Ale, jak nadejdzie ten czas, to system grzecznie mnie o tym informuje i pozwala zadecydować, a nie kosi tego w ciemno gdzieś na bok, dobrze, że nie usuwa, bo np. przez kwartał nie kliknąłem na ikonkę TC (bo klikam na nią na pasku Szybkiego u.).

to ja tego też nie powiem!
(C) Tewje do Pana Boga.