[WINNT] W7 + thunderdbird portable = nie dziala wyslij do Adresat poczty

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] W7 + thunderdbird portable = nie dziala wyslij do Adresat poczty
From: "ivo.andric" <ivo.andric@spam.com>
Date: Sun, 14 Feb 2016 11:45:44 +0100
hi

W7 64 bit + thunderdbird portable + PPM = nie dziala wyslij do Adresat
poczty.
Przy probie wyslania zdjec w7 zglasza: nie ma skojarzonego programu
poczty e-mail za pomocą którego można by wykonać żądaną akcję.
Thunderbird jest domyslnym klientem email (ustawione w programie + w
programach domyslnych w w7)

Jak ugryzc temat? Brakuje mi juz pomyslow.
Thunderbird ma zostac portable - nie interesuje mnie wersja instalacyna.

ivo

  • [WINNT] W7 + thunderdbird portable = nie dziala wyslij do Adresat poczty, ivo.andric <=