[WINNT] Win 7 "Zapamiętaj moje poświadczenia"

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win 7 "Zapamiętaj moje poświadczenia"
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 21 Jan 2016 11:19:08 +0100
Witajcie.

Od pewnego czasu Win 7 Pro "zapomniał" o korzystaniu z poświadczeń.

Próba wejścia do zewnętrznego zasobu otwiera okienko "Zabezpieczenia systemu Windows", gdzie wprowadza się użytkownika i hasło oraz można zaznaczyć check "Zapamiętaj moje poświadczenia". Jednak jego zaznaczenie nic nie daje, późniejsze wejście znów podnosi formatkę.

Panel sterowania\Konta użytkowników i Filtr rodzinny\Menedżer poświadczeń ma wpisane poświadczenia.

Działały one wcześniej.

Ktoś wie - jakieś następne uszczęśliwienie użytkowników Windowsa? Jakiś KB?

Jak przywrócić korzystanie z zapamiętanych poświadczeń?

--
Pozdrawiam.

Adam

  • [WINNT] Win 7 "Zapamiętaj moje poświadczenia", Adam <=