Re: [WINNT] Win 7/64 i aplikacje 16-to bitowe

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 7/64 i aplikacje 16-to bitowe
From: "Irek.N." <tajny@jakis.taki.jest.pl>
Date: Wed, 20 Jan 2016 21:48:54 +0100
Jeśli Windows w wersji Pro, to zainstaluj XP Mode.

No i okazało się, że dziadostwo jakich mało.

1. Nie jestem w stanie poradzić sobie z mapowaniem napędów sieciowych i przez nie skrótów - jakieś jajca się dzieją w ścieżkach dostępowych. Do momentu gdy te pokazują katalog - jest OK, ale jak tylko pokażą plik - kaszana. Tutaj na 100% moja niewiedza, ale z drugiej strony, można się spodziewać podobnego postępowania jak w zwykłym windows, prawda?

2. Nie jestem w stanie zrobić pełnego okna. Nie i już... a tymczasem ten sam program odpalony na XP32 na innym kompie śmiga jak trzeba pełnoekranowo.

3. Kto mi wytłumaczy, po jaką cholerę F1 woła pomoc, gdy aktywna jest aplikacja nie windowsiana? W efekcie F1 w programie nie działa - zastąpiony helpem.

Spodziewałem się, że lepiej będzie, a tymczasem kiszka na całego.
Szukam więc dalej. Ktoś ma pomysł?

Irek.N.