Re: [WINNT] Windows Server 2008 R2 - program się nie uruchamia

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows Server 2008 R2 - program się nie uruchamia
From: "Grzegorz B." <nospam@nospam.pl>
Date: Wed, 13 Jan 2016 14:17:35 +0100
BOB, Adam - dziękuję za zainteresowanie. Problem rozwiązała instalacja wszystkich dostępnych aktualizacji opcjonalnych dla Server 2008 R2.

Niestety, jest kolejny problem. Jak wspominałem, program korzysta z klucza HASP. Program uruchamia się po zalogowaniu lokalnie na serwerze a także, po logowaniu do serwera przez VNC. Jednak nie działa w trybie terminalowym: po zalogowaniu do pulpitu zdalnego lub jako RemoteApp. Przy próbie uruchomienia wywala się wtedy zabezpieczenie HASP (komunikat o braku klucza sprzętowego). Mogę podejść do serwera, uruchomić program a potem, logując się już z desktopa na pulpit zdalny serwera mogę z niego korzystać - bo program działa. Nie jest to jednak wygodne.

Na razie wysłałem zapytanie do producenta programu.

Pozdrawiam
Grzegorz