[WINNT] Windows Server 2008 R2 - program się nie uruchamia

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows Server 2008 R2 - program się nie uruchamia
From: "Grzegorz B." <nospam@nospam.pl>
Date: Tue, 12 Jan 2016 14:11:43 +0100
Witam,
zainstalowałem na serwerze WS 2008 R2 program od obsługi system SCADA parku wiatrowego. Program jest chroniony kluczem sprzętowym HASP USB. Instalacja sterownika klucza oraz samego programu przebiegła bez problemu. Ale program nie uruchamia się, pojawia się na chwilę klepsyrda i to wszystko. Nie ma żadnych komunikatów błędu, także w logach systemowych nic nie znalazłem. Tak, że w sumie nie mam punktu zaczepienia, jak się zabrać za ten problem. Może ktoś ma jakiś pomysł, jak próbować określić przyczynę problemu?

Dodam, że ten program działa bez problemu na laptopie z Windows 7. Co do wymagań systemowych, producent lakonicznie podaje "Windows 2003 or higher"

Pozdrawiam
Grzegorz