Re: [WINNT] Nie mogę zainstalować Widows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nie mogę zainstalować Widows 10
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 9 Jan 2016 10:21:11 +0100
Dnia Fri, 8 Jan 2016 12:48:40 +0100, marfi napisał(a):

>   Większości jest obojętne a Ty wpisujesz się w nachalną reklamę MS.

Tak. I jeszcze wrzuć hasełko, że pewnie od MS forsę dostaję za reklamę. Jak
mnie trafia takie smętne pierdzielenie. Napisz, że wielu osobom kwestia
licencji nie jest obojętna, to sierotek wyjedzie z hasełkiem o reklamie MS.
:-/

(ciach…)

[ Najlepszym sposobem na czystość sumienia jest jego staranne odłożenie na ]
[ półkę i konsekwentne nieużywanie.             (Janusz "Kali" Kaliszczak) ]