Re: [WINNT] Nie mogę zainstalować Widows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nie mogę zainstalować Widows 10
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Fri, 8 Jan 2016 13:41:49 -0800 (PST)
W dniu piątek, 8 stycznia 2016 12:48:49 UTC+1 użytkownik marfi napisał:
> Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości

>   Większości jest obojętne a Ty wpisujesz się w nachalną reklamę MS.
>
> Ostatnio mój brat mówi mi, że ma Windows 10.
> Pytam się: Zaktualizowałeś?
> Odpowiedź: Nie wiem, samo się pojawiło.
>
> Przypuszczam, że nie jest jedyny.
>
> Sam walczyłem z pozbyciem się KB3035583 przez kilka godzin - dla mie to
> wirus.
>
> Acha: odinstalowanie kończy się sukcesem jeżeli robi się to natychmiast po
> instalacji poprawki - później już nie jest to proste.
> [...]

ja tam sie niczym nie przejmowalem (moze dlatego ze mam dwa kompy)
ladnie mi sie zaktualizowalo i jestem bardzo zadowolony z dziesiatki

- z tego wniosek ze jest pewne grono szczesliwców takich jak ja (ktorzy nie
obawiajac sie zadnych problemow rowniez nie natkna sie na zadne problemy) (jak
ono jest duze w procentach to nie wiem)