Re: [WINNT] Kolumny w folderach

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kolumny w folderach
From: cana <xenocyd@wp.pl>
Date: Sun, 31 Jan 2016 07:16:08 +0100 (CET)
Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com> Wrote in message:

> Total Commander 8.52a x64 - katalog po zainstalowaniu waży 14,2 MB.

Czyli przeszacowałem gołego bazując na moim TC-UP

> Screena
> chcesz? Dwa - w czym jest kobylasty się pytam?

Co się tak zaperzyłeś, podalem wartości z moich instalacji

Ale w porównaniu do dn32 nie jest jednak aby sporawy? :-)
Mnie to akurat nie przeszkadza, na wielkość katalogu zwracam uwagę
 tylko podczas imstalacji/upgrade

--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
    ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||