Re: [WINNT] Kolumny w folderach

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kolumny w folderach
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 29 Jan 2016 20:53:59 +0100
Dnia Fri, 29 Jan 2016 17:53:28 +0100 (CET), cana napisał(a):

> zamiast mego ulubionego, aczkolwiek  kobylastego
> TC można użyć
>  nexusfile,  fara lub dn32, wszystkie wymienione są małe i robią
>  to co powinny

Przepraszam, że tak spytam - ale w którym miejscu Total Commander jest
kobylasty? :-O

> Mpc i jego podrewizje jak mpc-hc i mpc-be sobie radzą

Media Player Classic Home Cinema - nigdy mi nie wypieprzył Aero.

[ Jeśli jakaś kobieta później staje się głupia, można być pewnym, że       ]
[ zawsze taka była.                                           (Sean Combs) ]