[WINNT] W10 a pasjans :)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] W10 a pasjans :)
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Mon, 25 Jan 2016 17:23:28 +0100
Cześć
Ostatnio przywracałem do jakiegoś tam życia komp z pirackiem w7.
Ponieważ po naprawie mechanizmu upgrejdu w7 okazało się że MS naprasza
się z darmowym upgrejdem tego w7 do w10, machnąłem ręką i upgrejdnąłem,
a niech im tam będzie :) Ale user po zabraniu kompa do domu zameldował
że wcięło mu ulubionego pasjansa i jeszcze jakieś tam standardowe
gierki. Ponieważ poza tym przypadkiem nie widziałem w10 na oczy, niech
mi ktoś powie czy:
1. w w10 pasjans i jakieś tam gierki obecne w w7 są też obecne, tylko
gdzieś schowane?
2. Jak ich nie ma, to jak zrobić żeby były? :)

--
Jacek
        -Co robi Jarosław jak ma ochotę popieprzyć?