[WINNT] [OT] Formułka w excelu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] [OT] Formułka w excelu
From: BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid>
Date: Mon, 25 Jan 2016 09:03:48 +0100
Potrzebuję policzyć pewną rzecz. W jednym wierszu co któraś kolumna ma wartość, którą chcę sumować, np w B2, B7, B12 itd przesunięte są o stałą wartość i tak do końca czyli gdzieś do okolic kolumny XFC (jeszcze tych danych nie ma, ale ma je również sumować, gdy zostaną uzupełnione), suma ma się pojawiać w kolumnie XFD2. Jako, że będzie tych pozycji do z sumowania kilka tysięcy, to wpisywanie ręczne jest bez sensu, poza tym formuła by miała zbyt dużą długość.

Chciałem to osiągnąć w taki sposób, aby literkową nazwę kolumny zamienić na cyfrę, dodać stałą wartość i zamienić na literkową nazwę kolumny i powtarzać dopóki kolejna wartość nie będzie wychodziła większa niż 16384 (literkowy odpowiednik nazwy XFD)

Pomoże ktoś? Najlepiej bez używania VBA.