Re: [WINNT] W7 - dziwny proces svchost.exe

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W7 - dziwny proces svchost.exe
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Thu, 21 Jan 2016 01:29:09 +0100
Cześć
W pewnym desktopie (system jest przejrzany za pomocą Avasta, KVRT.exe i
Kaspersky Security Scan) z w7 dziwny proces svchost.exe zżera prawie 50%
procka Athlon IIX2 3 GHz. Obserwuję go w procexp.exe. Objaśnienie jest :
Proces hosta dla usług systemu Windows. Popup od tego procesu mówi że:
C:\Windows\System32\svchost.exe -k netsvcs
Drogą eliminacji ustaliłem że za niego odpowiada proces wuaserv. Mogę go
wyłączyć i obciążenie procka znika ale:
1. cholera, on ma być włączony żeby aktualizacje spływały.
2. nawet jak działa i żżera procek (a czemu?? przecież to bez sensu!) to
i tak bez efektu, cały czas, tj. godzinami wisi komunikat że "trwa
proces pobierania aktualizacji, stan 0%"

Co jest grane, wie ktoś? Może MS już olał W7? :)

https://www.microsoft.com/pl-PL/download/details.aspx?id=49540

pobierz poprawkę dla 64bit
Windows6.1-KB3102810-x64.msu

dla 32bit