[WINNT] Windows 10 - zajętość dysku systemowego

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 10 - zajętość dysku systemowego
From: xyz <xyz@interia.pl>
Date: Tue, 5 Jan 2016 21:06:03 +0100
Witam,
mam taki problem, jest Windows 10 na dysku ssd 256GB.
Instalacja była robiona jako aktualizacja dla Windows 8.1.
Sprawdzając zajętość dysku systemowego c: mam wolne jakieś ~30GB,
rozmiar partycji 237GB.
Ale sprawdzając np. Total Commanderem (uruchomiony z prawami administratora)
mam w plikach/folderach 150GB, czyli różnica to jakieś 50G dość dużo.
Czy to może wynikać z wielkości bloku (512) i sporej ilości bardzo małych plików?
Jak dla mnie mało prawdopodobne, 2-3 no 5GB mógłbym zrozumieć.
A może coś jest ukryte przed użytkownikiem i nawet jako "admin" nie można tego odczytać?

--
--- xyz